Gedurende mijn eerste studie; Business Information Technology, bleef er genoeg tijd over om vrijwel fulltime te werken. Op basis van mijn toenmalig portfolio wed ik aangenomen bij Inter-Sprint om mij te richten op het ontwerpen van het promotionele materiaal. Inter-Sprint is de grootste banden en wielen distributeur van Europa. Dat gaf mij de gelegenheid een grote variëteit aan promotionele producten te ontwerpen voor internationale en nationale gelieerde partners en klanten, de merken van Inter-Sprint en Inter-Sprint zelf.  Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit het ontwerpen en bewaken van huisstijlen, het ontwerpen van logo’s, krantenadvertenties, flyers, brochures, websites, productontwerp, videoanimaties, belettering en het maken en uitwerken van marketing plannen.

In 2006 werden deze werkzaamheden uitgevoerd in samenwerking met één collega. Door de jaren heen (tot en met 2011) is het werk en de afdeling gegroeid en geprofessionaliseerd. Mijn afstudeerproject voor HBO Business Information Technology in 2009 was ook gericht op het professionaliseren van de reclameafdeling van Inter-Sprint. Dit project is afgerond met een 8.